meitalconf.iucc.ac.il
הירשמו כעת!
  • אודות
    • ועדת תכנית הכנס 2023
  • קול קורא
    • קול קורא להגשת הצעות לכנס מיט”ל העשרים ואחת 2023
    • קול קורא – הנחיות להגשה 2023
  • תוכנית כנס מיט”ל
  • מידע כללי
  • כנסים קודמים
    • כנס 2022
      • ועדת תכנית הכנס 2022
      • נותני החסות לכנס מיט”ל 2022
      • קול קורא להגשת הצעות לכנס מיט”ל העשרים 2022
      • קול קורא – הנחיות להגשה 2022
      • International TRACK
      • תכנית הכנס וסדנאות
        • תוכנית הכנס
        • כנס מיט״ל- יום סדנאות
    • כנס 2021
      • עמוד ראשי 2021
      • אודות
        • ועדת התכנית 2021
      • תוכנית הכנס 2021
        • תוכנית מלאה
        • הרצאת מפתח – Curtis J. Bonk
        • הרצאת מליאה – שרה גורי-רוזנבליט
        • סדנאות 2021
        • International track — Wednesday June 30, 2021
      • קול קורא
        • קול קורא להגשת הצעות
        • קול קורא – הנחיות להגשה
      • מידע כללי 2021
    • כנס 2020
      • ועדת התכנית – 2020
      • נותני החסות לכנס מיט”ל 2020
      • קול קורא להגשת הצעות 2020
      • תוכנית כנס מיט”ל – 1/7/2020: הרצאות, פאנלים ומפגשים
      • הרצאת מפתח – 2020 Donald Clark
      • סדנאות – 2020
      • התנסות בעולם וירטואלי
        • הנחיות למציגים בכנס מיט”ל 2020
    • כנס 2019
      • 2019 – ראשי
      • 2019 – ועדת התכנית
      • 2019 – נותני החסות לכנס
      • 2019 – קול קורא
      • 2019 – תכנית הכנס
        • דיונים במושבים
          • הרצאת מפתח: פוניה מישרה
          • מושב א’1: קורסים מקוונים
          • מושב א’2: דגמי הוראה ייחודיים
          • מושב א’3: ניתוח למידה
          • מושב ב’1: קידום ההוראה והלמידה במרכזי ההוראה בישראל
          • מושב ב’2: Moocs
          • מושב ב’3: הוראה חוץ-אקדמית
          • מושב ב’4: מושב הפוסטרים
          • מושב ג’1: כיתה דיגיטלית
          • מושב ג’2: עיצוב הוראה
          • מושב ג’3: מישחוק וסימולציה
          • פנל סיום
        • כלים מתוקשבים בזמן המושבים
          • כרטא
          • ערוץ הטוויטר של הכנס
          • סקרים ומשחקים
            • כיצד נראת הוראה דיגיטלית במוסד שלכם – חלק א
            • כיצד נראת הוראה דיגיטלית במוסד שלכם – חלק ב
      • 2019 – סרטונים מכנס מיט”ל 2019
      • 2019 – תמונות – כנס מיט”ל השבעה-עשר 2019
      • 2019 – מרצה אורח
    • כנס 2018
      • 2018 – ראשי
      • 2018 – ועדת התכנית
      • 2018 – נותני החסות לכנס
      • 2018 – קול קורא
      • 2018 – תכנית הכנס
      • 2018 – מושב פוסטרים
      • 2018 – מידע כללי
      • 2018 – about
  • צרו קשר
  • ABOUT
    • International TRACK 2023
  • אודות
    • ועדת תכנית הכנס 2023
  • קול קורא
    • קול קורא להגשת הצעות לכנס מיט”ל העשרים ואחת 2023
    • קול קורא – הנחיות להגשה 2023
  • תוכנית כנס מיט”ל
  • מידע כללי
  • כנסים קודמים
    • כנס 2022
      • ועדת תכנית הכנס 2022
      • נותני החסות לכנס מיט”ל 2022
      • קול קורא להגשת הצעות לכנס מיט”ל העשרים 2022
      • קול קורא – הנחיות להגשה 2022
      • International TRACK
      • תכנית הכנס וסדנאות
        • תוכנית הכנס
        • כנס מיט״ל- יום סדנאות
    • כנס 2021
      • עמוד ראשי 2021
      • אודות
        • ועדת התכנית 2021
      • תוכנית הכנס 2021
        • תוכנית מלאה
        • הרצאת מפתח – Curtis J. Bonk
        • הרצאת מליאה – שרה גורי-רוזנבליט
        • סדנאות 2021
        • International track — Wednesday June 30, 2021
      • קול קורא
        • קול קורא להגשת הצעות
        • קול קורא – הנחיות להגשה
      • מידע כללי 2021
    • כנס 2020
      • ועדת התכנית – 2020
      • נותני החסות לכנס מיט”ל 2020
      • קול קורא להגשת הצעות 2020
      • תוכנית כנס מיט”ל – 1/7/2020: הרצאות, פאנלים ומפגשים
      • הרצאת מפתח – 2020 Donald Clark
      • סדנאות – 2020
      • התנסות בעולם וירטואלי
        • הנחיות למציגים בכנס מיט”ל 2020
    • כנס 2019
      • 2019 – ראשי
      • 2019 – ועדת התכנית
      • 2019 – נותני החסות לכנס
      • 2019 – קול קורא
      • 2019 – תכנית הכנס
        • דיונים במושבים
          • הרצאת מפתח: פוניה מישרה
          • מושב א’1: קורסים מקוונים
          • מושב א’2: דגמי הוראה ייחודיים
          • מושב א’3: ניתוח למידה
          • מושב ב’1: קידום ההוראה והלמידה במרכזי ההוראה בישראל
          • מושב ב’2: Moocs
          • מושב ב’3: הוראה חוץ-אקדמית
          • מושב ב’4: מושב הפוסטרים
          • מושב ג’1: כיתה דיגיטלית
          • מושב ג’2: עיצוב הוראה
          • מושב ג’3: מישחוק וסימולציה
          • פנל סיום
        • כלים מתוקשבים בזמן המושבים
          • כרטא
          • ערוץ הטוויטר של הכנס
          • סקרים ומשחקים
            • כיצד נראת הוראה דיגיטלית במוסד שלכם – חלק א
            • כיצד נראת הוראה דיגיטלית במוסד שלכם – חלק ב
      • 2019 – סרטונים מכנס מיט”ל 2019
      • 2019 – תמונות – כנס מיט”ל השבעה-עשר 2019
      • 2019 – מרצה אורח
    • כנס 2018
      • 2018 – ראשי
      • 2018 – ועדת התכנית
      • 2018 – נותני החסות לכנס
      • 2018 – קול קורא
      • 2018 – תכנית הכנס
      • 2018 – מושב פוסטרים
      • 2018 – מידע כללי
      • 2018 – about
  • צרו קשר
  • ABOUT
    • International TRACK 2023
ארכיון כנס 2018 / Home /

2018 – תכנית הכנס

להצגת חוברת התקצירים

התכנסות והרשמה

מבואת אולם וייז

8:30-9:30

מושב מליאה

אולם וייז

9:30-11:10

דברי פתיחה:

פרופ’ חיים טייטלבאום, אוניברסיטת בר אילן/ חבר המועצה להשכלה גבוהה ויו”ר מחב”א

פרופ’ אהרון פלמון, האוניברסיטה העברית/ יו”ר מיט”ל

הרצאת מפתח:

At the intersection of technology and educational practices: which opportunities and challenges?

Teresa Cerratto Pargman PhD, Department of Computer and Systems Sciences, Stockholm University

– מצגת –

הרצאת אורח:  The Future of Higher Education from FutureLearn’s Perspective

Mark Lester, Director of Partnerships Development, FutureLearn

הפסקה

11:10-11:30

מושבים מקבילים א’

11:30-12:50

מושב א’1: אינטראקציות לימודיות – הדור הבא

יו”ר: ד”ר צביה אלגלי

אולם: פלדמן א’

Mini-Hackathon Based Learning

יעל לין, שלומי דולב/ אוניברסיטת בן גוריון

בין פעיל וסביל ובין אישי לשיתופי: תובנות מראיונות עם מרצים וסטודנטים לגבי למידה פעילה באמצעות אנוטציות בסביבת היפר-וידאו Annoto בהשכלה גבוהה 

תמר שמיר ענבל, אינה בלאו, ירקוני רועי/ האוניברסיטה הפתוחה  – מצגת –

חדר בריחה כמקור לקידום למידה חווייתית

לזלי סלומון, אורית צייכנר/ מכללת סמינר הקיבוצים – מצגת –

מודל אחר ל MOOC בעולם וירטואלי

איליין חוטר/ מכללת תלפיות, אילן נגר / מכללת חמדת הדרום

מושב א’2: למידה תלוית מקום ותרבות

יו”ר: ד”ר עינת גיל

אולם: שפרינצק 217

Contextualised MALL Comparison of Chinese Learning Activities Based on Country (Target/Non-Target) and Language Learning Orientation (Generic/Dedicated)

אורית עזרא , ענת כהן/ אוניברסיטת ת”א – מצגת –

מודל TEC – טכנולוגיה, חינוך ופלורליזם תרבותי

אסמאא גנאים, איליין חוטר/ מכללת תלפיות, מירי שינפלד/ סמינר הקיבוצים

מחשיפה תקשורתית להשפעה ממשית: מאפייני שימוש של צעירים ברשת החברתית והקשר להשפעה פוליטית

עמרי עטר, ענת כהן/ אוניברסיטת ת”א  – מצגת –

תרומת פרויקט “מחשב לכל ילד” לפיתוח אוריינות דיגיטלית בקרב ילדים במגזר הערבי,

נגה מגן נגר, נסרין יאסין/ המכללה האקדמית גורדון לחינוך

מושב א’3: Blended Learning

יו”ר: ד”ר טל סופר

אולם: וייז

הרצאת עוגן: “איך ליצור קורס חדשני? תכנון, גיוס מרצים וביצוע – הדרכה מתוך ניסיון טרי”

ד”ר מאשה גוזמן אלוש וד”ר שרון וייס / אוניברסיטת תל אביב

הרפואה בשואה ולאחריה: קורס בחירה היברידי לסטודנטים לרפואה שנה ב’

מיכאל ביגל, יואל דונחין, שמואל רייס/ האוניברסיטה העברית בירושלים

Designing a Chemistry Online Blended Learning Environment (COBLE)

רחל אידלמן, יעל שוורץ/ מכון דוידסון-מכון ויצמן למדע   – מצגת –

A flipped classroom in high-school science education: is it beneficial and satisfying

אפראח עאסי, ענת כהן/ אוניברסיטת ת”א  – מצגת –

מושב א’4: קידום ההוראה

יו”ר: פרופ’ ניצה דוידוביץ

אולם: פלדמן ב’

כיצד פועלים מרכזי ההוראה בישראל לקידום למידה והוראה מוגברות טכנולוגיה בהשכלה הגבוהה? המצוי והרצוי
הפאנל יעסוק בבחינת האפשרויות לקידום פדגוגיה מתוקשבת בהשכלה הגבוהה

בהנחיית: פרופ’ ניצה דוידוביץ, ראש תחום הערכת איכות וקידום ההוראה, אוניברסיטת אריאל וראש הפורום לקידום ההוראה בישראל

משתתפים:

ד”ר רבקה ודמני, חברת מל”ג וות”ת
פרופ’ אהרון פלמון, יו”ר מיט”ל, ראש היחידה להוראה ולמידה ודיקן הפקולטה לרפואת שיניים, האוניברסיטה העברית
ד”ר גילון תמי – עזריאלי, יו”ר המרכז לקידום ההוראה והלמידה,  מכללה אקדמית ללימודי הנדסה
ד”ר איתמר שבתאי, סגן הרקטור לענייני הוראה ואיכות ודיקאן בית הספר לכלכלה, המסלול האקדמי המכללה למינהל
ד”ר מנשה פיוטרקובסקי, ראש המרכז להוראה במרכז האקדמי לב
ד”ר ישי מור, ראש המרכז להוראה מיטבית, מכללת לוינסקי לחינוך

הפסקת צהריים

12:50-13:40

הרצאת מליאה: מודלים של חשיבה יצירתית בעולם דיגיטלי

ד”ר אייל דורון – חוקר, מרצה, סופר ויוצר רב תחומי.

אולם וייז

13:40-14:35

הפסקת מעבר

14:35-14:40

מושבים מקבילים ב’

14:40-16:00

מושב ב’1: עיצוב למידה – מקרי בוחן

יו”ר: ד”ר ישי מור

אולם: פלדמן א’

למידה מבוססת דילמות משולבת טכנולוגיה שיתופית-מודל לעיצוב קורס הכשרת מורים

ליאת אייל/ מכללת לוינסקי לחינוך  – מצגת –

הוראה צמודה במרחבי הקליק

אורני גוב/ מכללת האקדמית הדסה ירושלים  – מצגת –

פיתוח מוק מודולרי לשימוש אקדמיה וכתה

יונית סדן, סמדר שלום, יוני הרבנד/ המכללה האקדמית הרצוג  – מצגת –

Competencies based language teaching in designing second language course

מיכל גלעדי/ מו”פ אורט ישראל  – מצגת –

מושב ב’2: איך לא חשבו על זה קודם? ניצול הטכנולוגיה הקיימת לשיפור ההוראה

יו”ר: פרופ’ מירי שינפלד

אולם: וייז

הרצאת עוגן: פדגוגיה בעזרת טכנולוגיה – הדגמה חיה של הצבעה מקוונת במהלך ההרצאה

פרופ’ רועי שנהר/ האוניברסיטה העברית בירושלים

הטמעת פיסול דיגיטלי והדפסות תלת מימד בעזרת בוטים ובינה מלאכותית בתוכנית הלימודים בבתי ספר לאמנות בארץ

סשה סרבר, ערן ארליך/ האקדמיה לאמנות ועיצוב, בצלאל  – מצגת –

סמארטפונים באקדמיה: עמדות ותפיסות משני עברי המתרס

ורד אלישר מלכה, ירון אריאל/ המכללה האקדמית עמק יזרעאל – מצגת –

Using YouTube as a Dialogic Space for Pre-Service Teachers’ Course on CSCL

רותם עבדו/ מכללת לוינסקי לחינוך  – מצגת –

מושב ב’3: בדרך להוראה ולמידה מותאמת אישית- גישות וכלים

יו”ר: נדב קבלרצ’יק

אולם: פלדמן ב’

מיזם PeTeL – הוראה ולמידה מותאמת אישית

אסף בר יוסף/ מכון ויצמן

הצגת Moodle כתשתית לשילוב כלים אינטראקטיביים בכיתה–  הצגת הכלים ודוגמאות 

ינתן דגש מיוחד לצרכי המרצה האקדמי.

  • כלים לתקשורת עם הסטודנט
  • כלים להערכת ידע מקדים
  • למידה שיתופית
  • למידה ניידת
  • שילוב אינטראקציות

נדב קבלרצ’יק/ מיט”ל

מושב ב’4: מושב הפוסטרים

יו”ר: ד”ר אורית צייכנר

אולם: שפרינצק 217

התנסות בסימולציות ממוקדות בהיבטים רגשיים והשפעתן על אוריינות רגשית ומיקוד שליטה של פרחי הוראה 

תמר וסרמן- גוטויליג, שירה אילוז וזמירה מברך/ אוניברסיטת בר אילן – מצגת –

עמדות ותפיסות מורים כלפי התקשוב- הבדלים בין בתי ספר ותיקים לבין בתי ספר פחות ותיקים בתכנית התקשוב

הדס העליון ואורית צייכנר/ מכללת סמינר הקיבוצים

מגמת גילוי ואיתור מידע דיגיטלי – סייבר 

שרית גולדנברג ואורית צייכנר/ מכללת סמינר הקיבוצים – מצגת –

להיות מורה מקוון המלמד מרחוק במאה 21 – יוזמה, פיתוח והוראה של קורס חדשני

סמדר בר-טל/ מכללת לוינסקי

עקרונות פדגוגיים בתהליך פיתוח תכנית לימודים “גילוי ואיתור מידע דיגיטלי” – מידענות סייבר

אבי כהן ואורית צייכנר/ מכללת סמינר הקיבוצים

שימוש בטכנולוגיות וידאו בטכניון

אולגה צ’ונטונוב ואביגיל ברזילי/ הטכניון

Up 2 University
Bridges the gap between secondary schools and higher education

אלי שמואלי ואורית בארוט/ מיט”ל – מצגת –

הפסקה

16:00-16:10

מושבים מקבילים ג’

16:10-17:30

מושב ג’1: חוויית הלמידה, תחושות ושביעות רצון בקרב הלומדים

יו”ר: ד”ר אפרת פיטרסה

אולם: פלדמן א’

חוויית למידה בקורסים אקדמיים משולבי תקשוב – חקר מקרה

לימור ריסקין, יעל באט, גילה קורץ, גילה לוי עצמון/ מרכז ללימודים אקדמיים – מצגת –

יעילות הלמידה של שיטת ההוראה ה”מקוונות–מכוונת”: חקר מקרה

אסמהאן מסרי-חרזאללה, יוליה סטבסיקי/ מרכז ללימודים אקדמיים – מצגת –

ניבוי הישגיי תלמידים באוריינות דיגיטלית באמצעות מאפייני תקשוב בית ספריים ומאפייני תלמידים – ראייה בינלאומית

רוני דיין, נגה מגן-נגר/ המכללה האקדמית לחינוך גורדון, משרד החינוך – מצגת –

מקומם של מאפייני אישיות בלמידה שיתופית מקוונת

נגה מגן-נגר/ המכללה האקדמית לחינוך גורדון, מירי שינפלד/ סמינר הקיבוצים, המכללה לחינוך לטכנולוגיה ולאומנויות

מושב ג’2: “לומדים להעריך” – הערכת למידה חדשנית

יו”ר: יוחאי עופרן

אולם: פלדמן ב’

הרצאת עוגן: Understanding, Optimizing, & Personalizing Online Learning using Educational Data Science

ד”ר גיורא אלכסנדרון/ מכון ויצמן למדע 

הוראה מותאמת מבוססת נתונים

נדב קבלרצ’יק/ מיט”ל, קובי יחימוביץ

תהליך רפלקטיבי בקרב סטודנטים להוראה הצופים בשיעורים שלימדו וצולמו בוידאו דיגיטלי

רויטל כהן/ המכללה האקדמית אונו, גילה זלכה/ אוניברסיטת בר אילן, המכללה האקדמית אחווה.

הערכה מעצבת ממוחשבת במתמטיקה למורים בתוכנית הרחבת הסמכה ופרחי הוראה

רחל הס גרין/ אוניברסיטת חיפה

מושב ג’3: מרכזי התמיכה – משינוי לשגרה 

יו”ר: אלי שמואלי

אולם: וייז

מושב זה יעסוק בסוגיית הטמעת השימוש בטכנולוגיות הלמידה במוסדות להשכלה גבוהה. המושב מיועד לנציגי מרכזי התקשוב, האמונים על שילוב הטכנולוגיה בהוראה במוסד. נדון בחסמים המקשים על תהליך ההטמעה, נשתף בסיפורי הצלחה/ אתגרים שחוו המקבילים במוסדות אחרים וננסה לייצר פתרונות והחלטות לקידום הנושא. המושב יתנהל כדיון פתוח שיציף בעיות ואתגרים משותפים במטרה לאתר ולגבש מודלים מוצלחים, בהובלת מיט”ל.

נעילה

מיט"ל - טכנולוגיות למידה
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.
אתר זה משתמש בקוקיות לשיפור חווית הגלישה של המשתמש. אנו מניחים שיש לכם עניין והסכמה באפשרות זו, אך ניתן גם שלא להסכים במידה באינכם מעוניינים.
ACCEPT | אישור מידע נוסף | Read more
מדיניות פרטיות Privacy policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT