meitalconf.iucc.ac.il
הירשמו כעת!
  • אודות
    • ועדת התכנית
    • נותני החסות לכנס
  • תכנית הכנס
    • תכנית הכנס
    • הקלטות וידאו – אולם המליאה
    • גלריית תמונות
    • מרצה אורח
    • מושב פוסטרים
    • Workshop: Re-Designing Education with Prof. Mishra
    • כלים מתוקשבים בזמן המושבים
      • כרטא
      • ערוץ הטוויטר של הכנס
      • סקרים ומשחקים
        • כיצד נראת הוראה דיגיטלית במוסד שלכם – חלק א
        • כיצד נראת הוראה דיגיטלית במוסד שלכם – חלק ב
  • דיונים במושבים
    • הרצאת מפתח: פוניה מישרה
    • מושב א’1: קורסים מקוונים
    • מושב א’2: דגמי הוראה ייחודיים
    • מושב א’3: ניתוח למידה
    • מושב ב’1: קידום ההוראה והלמידה במרכזי ההוראה בישראל
    • מושב ב’2: Moocs
    • מושב ב’3: הוראה חוץ-אקדמית
    • מושב ב’4: מושב הפוסטרים
    • מושב ג’1: כיתה דיגיטלית
    • מושב ג’2: עיצוב הוראה
    • מושב ג’3: מישחוק וסימולציה
    • פנל סיום
  • מידע כללי
    • קול קורא
      • הנחיות להגשה
  • צרו קשר
  • about
  • כנסים קודמים
    • כנס 2018
      • 2018 – ראשי
      • 2018 – ועדת התכנית
      • 2018 – נותני החסות לכנס
      • 2018 – קול קורא
      • 2018 – תכנית הכנס
      • 2018 – מושב פוסטרים
      • 2018 – מידע כללי
      • 2018 – about
  • אודות
    • ועדת התכנית
    • נותני החסות לכנס
  • תכנית הכנס
    • תכנית הכנס
    • הקלטות וידאו – אולם המליאה
    • גלריית תמונות
    • מרצה אורח
    • מושב פוסטרים
    • Workshop: Re-Designing Education with Prof. Mishra
    • כלים מתוקשבים בזמן המושבים
      • כרטא
      • ערוץ הטוויטר של הכנס
      • סקרים ומשחקים
        • כיצד נראת הוראה דיגיטלית במוסד שלכם – חלק א
        • כיצד נראת הוראה דיגיטלית במוסד שלכם – חלק ב
  • דיונים במושבים
    • הרצאת מפתח: פוניה מישרה
    • מושב א’1: קורסים מקוונים
    • מושב א’2: דגמי הוראה ייחודיים
    • מושב א’3: ניתוח למידה
    • מושב ב’1: קידום ההוראה והלמידה במרכזי ההוראה בישראל
    • מושב ב’2: Moocs
    • מושב ב’3: הוראה חוץ-אקדמית
    • מושב ב’4: מושב הפוסטרים
    • מושב ג’1: כיתה דיגיטלית
    • מושב ג’2: עיצוב הוראה
    • מושב ג’3: מישחוק וסימולציה
    • פנל סיום
  • מידע כללי
    • קול קורא
      • הנחיות להגשה
  • צרו קשר
  • about
  • כנסים קודמים
    • כנס 2018
      • 2018 – ראשי
      • 2018 – ועדת התכנית
      • 2018 – נותני החסות לכנס
      • 2018 – קול קורא
      • 2018 – תכנית הכנס
      • 2018 – מושב פוסטרים
      • 2018 – מידע כללי
      • 2018 – about

הנחיות להגשה

קול קורא- הנחיות להגשת הצעות

את ההצעות יש להגיש בפורמט WORD או PDF על בסיס תבנית קובץ ה- WORD , ולהגיש במערכת ניהול ההצעות של הכנס, בהתאם להנחיות למטה.

בכל שאלה או בעיה טכנית בהגשת ההצעה, ניתן לפנות לצוות מיט”ל בדוא”ל meital@mail.iucc.ac.il

ועדת התכנית מזמינה הצעות מהסוגים הבאים להצגה במסגרת כנס מיט”ל השבעה עשר:

א. הרצאה (רבע שעה + חמש דקות לשאלות)

תוצאות מחקריות, סקירות, מקרי בוחן או תרומה לשיח העיצובי (מחווני עיצוב, עקרונות עיצוב, תבניות עיצוב וכד’)

ב. פוסטרים ומצגות

בפורמט זה יוצגו תוצאות ראשוניות של מחקרים על הוראה ולמידה משולבת טכנולוגיה, יוזמות לשילוב כלים וטכנולוגיות בהוראה האקדמית וכדומה. במושב ייעודי, יוקצו חמש דקות לכל מציג פוסטר על מנת להציג את עיקרי הדברים.

ג. הדגמה (demo)

הצגה של מוצר או תוכן חדשני הזמין לשימוש חופשי. יוקצה מקום לתערוכה של הדגמות, ויתקיים מושב תחרותי מיוחד בו למציגים יוקצו 2.5 דקות להצגת המוצר / תוכן שלהם.

היקף

היקף ההצעה הוא עד 1,500 מילה, לא כולל התקציר, מקורות ונספחים.

מבנה

ההצעה תכלול:

  • כותרת
  • שמות, שיוך מוסדי ופרטי קשר של המחברים
  • תקציר (עד 150 מילים)
  • מילות מפתח (3-5), מופרדות בפסיקים
  • גוף המאמר (בהתאם למוסכמות המקובלות בכתיבה אקדמית)
  • מקורות בפורמט APA
  • נספחים

הדגמות

בהצעה להדגמה יש לכלול קישור לאתר בו ניתן לראות ולהשתמש במוצר / תוכן המוצע

קניין רוחני

הצעות שיתקבלו יתפרסמו תחת רישיון creative commons BY-NC. זכויות הקניין הרוחני ישארו בידי המחברים

 

מיט"ל - טכנולוגיות למידה