meitalconf.iucc.ac.il
הירשמו כעת!
  • אודות
    • ועדת תכנית הכנס 2023
  • קול קורא
    • קול קורא להגשת הצעות לכנס מיט”ל העשרים ואחת 2023
    • קול קורא – הנחיות להגשה 2023
  • תוכנית כנס מיט”ל
  • מידע כללי
  • כנסים קודמים
    • כנס 2022
      • ועדת תכנית הכנס 2022
      • נותני החסות לכנס מיט”ל 2022
      • קול קורא להגשת הצעות לכנס מיט”ל העשרים 2022
      • קול קורא – הנחיות להגשה 2022
      • International TRACK
      • תכנית הכנס וסדנאות
        • תוכנית הכנס
        • כנס מיט״ל- יום סדנאות
    • כנס 2021
      • עמוד ראשי 2021
      • אודות
        • ועדת התכנית 2021
      • תוכנית הכנס 2021
        • תוכנית מלאה
        • הרצאת מפתח – Curtis J. Bonk
        • הרצאת מליאה – שרה גורי-רוזנבליט
        • סדנאות 2021
        • International track — Wednesday June 30, 2021
      • קול קורא
        • קול קורא להגשת הצעות
        • קול קורא – הנחיות להגשה
      • מידע כללי 2021
    • כנס 2020
      • ועדת התכנית – 2020
      • נותני החסות לכנס מיט”ל 2020
      • קול קורא להגשת הצעות 2020
      • תוכנית כנס מיט”ל – 1/7/2020: הרצאות, פאנלים ומפגשים
      • הרצאת מפתח – 2020 Donald Clark
      • סדנאות – 2020
      • התנסות בעולם וירטואלי
        • הנחיות למציגים בכנס מיט”ל 2020
    • כנס 2019
      • 2019 – ראשי
      • 2019 – ועדת התכנית
      • 2019 – נותני החסות לכנס
      • 2019 – קול קורא
      • 2019 – תכנית הכנס
        • דיונים במושבים
          • הרצאת מפתח: פוניה מישרה
          • מושב א’1: קורסים מקוונים
          • מושב א’2: דגמי הוראה ייחודיים
          • מושב א’3: ניתוח למידה
          • מושב ב’1: קידום ההוראה והלמידה במרכזי ההוראה בישראל
          • מושב ב’2: Moocs
          • מושב ב’3: הוראה חוץ-אקדמית
          • מושב ב’4: מושב הפוסטרים
          • מושב ג’1: כיתה דיגיטלית
          • מושב ג’2: עיצוב הוראה
          • מושב ג’3: מישחוק וסימולציה
          • פנל סיום
        • כלים מתוקשבים בזמן המושבים
          • כרטא
          • ערוץ הטוויטר של הכנס
          • סקרים ומשחקים
            • כיצד נראת הוראה דיגיטלית במוסד שלכם – חלק א
            • כיצד נראת הוראה דיגיטלית במוסד שלכם – חלק ב
      • 2019 – סרטונים מכנס מיט”ל 2019
      • 2019 – תמונות – כנס מיט”ל השבעה-עשר 2019
      • 2019 – מרצה אורח
    • כנס 2018
      • 2018 – ראשי
      • 2018 – ועדת התכנית
      • 2018 – נותני החסות לכנס
      • 2018 – קול קורא
      • 2018 – תכנית הכנס
      • 2018 – מושב פוסטרים
      • 2018 – מידע כללי
      • 2018 – about
  • צרו קשר
  • ABOUT
    • International TRACK 2023
  • אודות
    • ועדת תכנית הכנס 2023
  • קול קורא
    • קול קורא להגשת הצעות לכנס מיט”ל העשרים ואחת 2023
    • קול קורא – הנחיות להגשה 2023
  • תוכנית כנס מיט”ל
  • מידע כללי
  • כנסים קודמים
    • כנס 2022
      • ועדת תכנית הכנס 2022
      • נותני החסות לכנס מיט”ל 2022
      • קול קורא להגשת הצעות לכנס מיט”ל העשרים 2022
      • קול קורא – הנחיות להגשה 2022
      • International TRACK
      • תכנית הכנס וסדנאות
        • תוכנית הכנס
        • כנס מיט״ל- יום סדנאות
    • כנס 2021
      • עמוד ראשי 2021
      • אודות
        • ועדת התכנית 2021
      • תוכנית הכנס 2021
        • תוכנית מלאה
        • הרצאת מפתח – Curtis J. Bonk
        • הרצאת מליאה – שרה גורי-רוזנבליט
        • סדנאות 2021
        • International track — Wednesday June 30, 2021
      • קול קורא
        • קול קורא להגשת הצעות
        • קול קורא – הנחיות להגשה
      • מידע כללי 2021
    • כנס 2020
      • ועדת התכנית – 2020
      • נותני החסות לכנס מיט”ל 2020
      • קול קורא להגשת הצעות 2020
      • תוכנית כנס מיט”ל – 1/7/2020: הרצאות, פאנלים ומפגשים
      • הרצאת מפתח – 2020 Donald Clark
      • סדנאות – 2020
      • התנסות בעולם וירטואלי
        • הנחיות למציגים בכנס מיט”ל 2020
    • כנס 2019
      • 2019 – ראשי
      • 2019 – ועדת התכנית
      • 2019 – נותני החסות לכנס
      • 2019 – קול קורא
      • 2019 – תכנית הכנס
        • דיונים במושבים
          • הרצאת מפתח: פוניה מישרה
          • מושב א’1: קורסים מקוונים
          • מושב א’2: דגמי הוראה ייחודיים
          • מושב א’3: ניתוח למידה
          • מושב ב’1: קידום ההוראה והלמידה במרכזי ההוראה בישראל
          • מושב ב’2: Moocs
          • מושב ב’3: הוראה חוץ-אקדמית
          • מושב ב’4: מושב הפוסטרים
          • מושב ג’1: כיתה דיגיטלית
          • מושב ג’2: עיצוב הוראה
          • מושב ג’3: מישחוק וסימולציה
          • פנל סיום
        • כלים מתוקשבים בזמן המושבים
          • כרטא
          • ערוץ הטוויטר של הכנס
          • סקרים ומשחקים
            • כיצד נראת הוראה דיגיטלית במוסד שלכם – חלק א
            • כיצד נראת הוראה דיגיטלית במוסד שלכם – חלק ב
      • 2019 – סרטונים מכנס מיט”ל 2019
      • 2019 – תמונות – כנס מיט”ל השבעה-עשר 2019
      • 2019 – מרצה אורח
    • כנס 2018
      • 2018 – ראשי
      • 2018 – ועדת התכנית
      • 2018 – נותני החסות לכנס
      • 2018 – קול קורא
      • 2018 – תכנית הכנס
      • 2018 – מושב פוסטרים
      • 2018 – מידע כללי
      • 2018 – about
  • צרו קשר
  • ABOUT
    • International TRACK 2023
Home /

קול קורא להגשת הצעות לכנס מיט”ל התשעה-עשר 2021

לאור השינויים שעברנו כולנו במהלך השנה האחרונה ובתוך כך גם עולם האקדמיה, כנס מיט”ל התשעה-עשר בנושא הוראה ולמידה משלבת טכנולוגיה בהשכלה הגבוהה: כיוונים ומגמות ייערך שוב במתכונת מקוונת, וישלב מגוון רחב של הרצאות, פאנלים, מרחבים  ומפגשים וירטואליים שיציעו חוויה ייחודית המותאמת לתקופה. התוצרים והתכנים יעלו לצפייה, דיון ותגובה עבור המשתתפים מספר ימים לפני הכנס.

המושבים והמפגשים החיים יתקיימו ביום רביעי, 30 ביוני 2021, כ’ תמוז תשפ”א. 

כבכל שנה, יעסוק הכנס בשילוב כלים וטכנולוגיות בעולם הלמידה במערכת ההשכלה הגבוהה, ובמיוחד הפעם תהיה זו הזדמנות לשתף ולהתייחס לשינויים שעברנו בעולם האקדמיה ולכיוונים ומגמות עתידיות. 

חברי/ות הסגל האקדמי, סטודנטים/יות לתארים מתקדמים וכל המתעניינים בלמידה ובהוראה משולבות טכנולוגיה במוסדות להשכלה גבוהה, במערכות חינוך ובגופי מחקר ופיתוח, מוזמנים ומוזמנות להגיש הצעות להצגה בכנס מיט”ל התשעה עשר ולהשתתף בו.

הגשת ההצעות:

א. הרצאה: תוצאות מחקריות, סקירות, מקרי בוחן, הצגת מקרה מוצלח/ למידה מכישלונות או תרומה לשיח העיצובי (מחווני עיצוב, עקרונות עיצוב, תבניות עיצוב וכד’)

מאמרים וסרטונים יועלו לאתר הכנס כשבוע לפני מועד הכנס. 

ב. פוסטר: בפורמט זה יוצגו תוצאות ראשוניות של מחקרים על הוראה ולמידה משולבת טכנולוגיה, יוזמות לשילוב כלים וטכנולוגיות בהוראה האקדמית וכדומה.

ניתן להגיש את ההצעה לפוסטר בכל פורמט דיגיטלי: סרטון קצר עד 5 דקות, מצגת, פוסטר דיגיטלי או אחר. דרך האינטראקציה עם קהל המשתתפים תתקיים בפורום  א-סינכרוני לאורך שלושת הימים הקודמים לכנס. ביום הכנס, המציג ינכח בחדר המקוון ויענה לשאלות הקהל. 

ג. הדגמה (demo) הצגה של מוצר או תוכן חדשני הזמין לשימוש חופשי. יוקצה חלל מיוחד לתערוכה וירטואלית של הדגמות. ניתן לשלוח סרטונים מוקלטים של הדגמות המלווים במלל בכל פורמט שייבחר (טקסט, אודיו, וידאו). 

ד. סדנה (tutorial) מקוונת. הצגה של מתודולוגיה או כלי פרי מו”פ, הנחייה והתנסות בשימוש בו. ניתן לשלוח את ההצעה ומבנה הסדנה, חומרים וכלי עבודה המיועדים לסדנה אשר יוצגו מראש לנרשמים. הסדנאות תתקיימנה ביום  חמישי, 1 ביולי 2021, כ”א תמוז תשפ”א.

ה. סיג (SIG – Special Interest Group) ושיח. אנחנו נקים מושבי שולחן עגול סביב נושאי עניין ממוקדים בנושאים הקשורים לתחומי הפעילות של מיט”ל. בנוסף, באי הכנס מוזמנים להציע נושאים נוספים. כל נושא שיירשמו אליו מעל 8 משתתפים, יקבל שטח עבודה מקוון (לקראת הכנס) ומרחב מקוון למפגש בכנס עצמו.

ו. הפתיעו אותנו! – זה הזמן להגיש הצעות ורעיונות לפורמטים נוספים, אשר יכולים להתאים לשיח, הצגה ודיון בכנס מקוון. 

 

קריטריונים כלליים לשיפוט ההצעות

  • רלוונטיות לתחום ולנושא הכנס
  • איכותה האקדמית של ההצעה
  • בהירות ההצעה
  • מקוריות וחדשנות

 

מטרות הכנס

  • הצגת מגמות במחקר, בלמידה ובהוראה אקדמית בארץ ובעולם בשילוב כלים וטכנולוגיות למידה.
  • יצירת במה לשיתופי פעולה במחקר ובפיתוח הלמידה וההוראה המשלבות טכנולוגיה במערכת ההשכלה הגבוהה.
  • התבוננות ובחינת השפעות השימוש בטכנולוגיות למידה על השותפים בתהליך ההוראה האקדמית (סטודנטים, סגל ההוראה ומוסדות להשכלה גבוהה).

נושאי הכנס

  • תיאוריה והיסטוריה של למידה נתמכת טכנולוגיה: השפעות התפתחותה של הלמידה האקדמית משולבת הטכנולוגיה על היבטים תרבותיים/ פדגוגיים/ כלכליים /חברתיים/ רגשיים. המשגתה של הלמידה האקדמית משולבת הטכנולוגיה: תיאוריות שינוי, מודלים ומדדים לאיכות, מתודולוגיות לטיוב חווית הלמידה, אתיקה בסביבות למידה המשלבות טכנולוגיה בחינוך הגבוה.
  • ניהול שינוי וחדשנות בלמידה: תיאוריות וכלים, כשלונות והצלחות, מרכזי למידה וחדשנות באקדמיה, מעבדות פדגוגיות, משאבי למידה פתוחים (OERs) ופרקטיקות נלוות, הטמעה של תהליכי השינוי בלמידה.
  • חידושים וחדשנות בתחום טכנולוגיות הלמידה בהשכלה הגבוהה ואסטרטגיות נבחרות להטמעתן כולל: מישחוק ומשחקים, למידה ניידת, ממשקים פיזיים, מרחבי למידה, מציאות רבודה, מציאות מדומה, למידה מעורבת, סימולציות, שימוש בווידאו, טכנולוגיות לשימוש בכיתה, הרצאות מצולמות (תהליך פיצוח התוכן המותאם לוידאו, אופן עיבודו ותהליך ההפקה), כלים לניהול הלמידה ולהוראה מותאמת אישית, מענה ללומדים.ות ולמרצים.ות בעלי צרכים מיוחדים. 
  • גישות ומודלים פדגוגיים חדשניים, דגמי הוראה ייחודיים ופרקטיקות הוראה משלבות טכנולוגיה: מדיה חברתית (social media) ככלי מסייע למידה, למידה משולבת (blended), למידה היברידית (hybrid): שימוש בטכנולוגיה לטשטוש גבולות וסינרגיה בין למידה פורמלית וא-פורמלית בהשכלה גבוהה ובמסגרות אחרות, בקמפוס ומחוץ לו, קורסים מקוונים, ובכלל זה קורסים קוריקולריים וקורסים פתוחים (MOOCs)
  • עיצוב תכניות (curriculum design), עיצוב למידה (learning design), ניתוח למידה (learning analytics) וההיזון ההדדי ביניהם
  • שימושים ב: machine learning, big data, AI, learning analytics באקדמיה ובמערכות חינוך
  • הערכת למידה משלבת טכנולוגיה בחינוך האקדמי
  • פרטיות אתיקה ואבטחת מידע בהוראה ולמידה בעידן הדיגיטלי – כיצד מתמודדת מערכת ההשכלה הגבוהה עם אתגרים אלו לנוכח השימוש ההולך וגובר של טכנולוגיות המידע ותקשורת בהוראה והלמידה. מהו האיזון (ה – trade-off) הנדרש לשימוש מושכל בכלים טכנו-פדגוגיים מחד ושמירה על הפרטיות מאידך. 
  • תוצרי פרויקטים ומחקרים שמומנו על-ידי קרנות המחקר והפיתוח של מיט”ל

לוח זמנים

28.2.21 קול קורא – הגשת הצעות
29.4.21 המועד האחרון להגשת הצעות (מעודכן)
20.5.21 הודעה למציעים על תוצאות שיפוט ההצעות
4.6.21 הגשת הצעות מתוקנות
24.6.21 פרסום החומרים באתר לקראת הכנס המקוון
30.6.21 כנס מיט”ל התשעה-עשר!

להתראות בכנס!

פרופ’ אהרון פלמון אלי שמואלי
ddental@savion.huji.ac.il eli@mail.iucc.ac.il
יו”ר הכנס מנהל מיט”ל

מיט"ל - טכנולוגיות למידה
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.
אתר זה משתמש בקוקיות לשיפור חווית הגלישה של המשתמש. אנו מניחים שיש לכם עניין והסכמה באפשרות זו, אך ניתן גם שלא להסכים במידה באינכם מעוניינים.
ACCEPT | אישור מידע נוסף | Read more
מדיניות פרטיות Privacy policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT