meitalconf.iucc.ac.il
הירשמו כעת!
  • אודות
    • ועדת תכנית הכנס 2023
  • קול קורא
    • קול קורא להגשת הצעות לכנס מיט”ל העשרים ואחת 2023
    • קול קורא – הנחיות להגשה 2023
  • תוכנית כנס מיט”ל
  • מידע כללי
  • כנסים קודמים
    • כנס 2022
      • ועדת תכנית הכנס 2022
      • נותני החסות לכנס מיט”ל 2022
      • קול קורא להגשת הצעות לכנס מיט”ל העשרים 2022
      • קול קורא – הנחיות להגשה 2022
      • International TRACK
      • תכנית הכנס וסדנאות
        • תוכנית הכנס
        • כנס מיט״ל- יום סדנאות
    • כנס 2021
      • עמוד ראשי 2021
      • אודות
        • ועדת התכנית 2021
      • תוכנית הכנס 2021
        • תוכנית מלאה
        • הרצאת מפתח – Curtis J. Bonk
        • הרצאת מליאה – שרה גורי-רוזנבליט
        • סדנאות 2021
        • International track — Wednesday June 30, 2021
      • קול קורא
        • קול קורא להגשת הצעות
        • קול קורא – הנחיות להגשה
      • מידע כללי 2021
    • כנס 2020
      • ועדת התכנית – 2020
      • נותני החסות לכנס מיט”ל 2020
      • קול קורא להגשת הצעות 2020
      • תוכנית כנס מיט”ל – 1/7/2020: הרצאות, פאנלים ומפגשים
      • הרצאת מפתח – 2020 Donald Clark
      • סדנאות – 2020
      • התנסות בעולם וירטואלי
        • הנחיות למציגים בכנס מיט”ל 2020
    • כנס 2019
      • 2019 – ראשי
      • 2019 – ועדת התכנית
      • 2019 – נותני החסות לכנס
      • 2019 – קול קורא
      • 2019 – תכנית הכנס
        • דיונים במושבים
          • הרצאת מפתח: פוניה מישרה
          • מושב א’1: קורסים מקוונים
          • מושב א’2: דגמי הוראה ייחודיים
          • מושב א’3: ניתוח למידה
          • מושב ב’1: קידום ההוראה והלמידה במרכזי ההוראה בישראל
          • מושב ב’2: Moocs
          • מושב ב’3: הוראה חוץ-אקדמית
          • מושב ב’4: מושב הפוסטרים
          • מושב ג’1: כיתה דיגיטלית
          • מושב ג’2: עיצוב הוראה
          • מושב ג’3: מישחוק וסימולציה
          • פנל סיום
        • כלים מתוקשבים בזמן המושבים
          • כרטא
          • ערוץ הטוויטר של הכנס
          • סקרים ומשחקים
            • כיצד נראת הוראה דיגיטלית במוסד שלכם – חלק א
            • כיצד נראת הוראה דיגיטלית במוסד שלכם – חלק ב
      • 2019 – סרטונים מכנס מיט”ל 2019
      • 2019 – תמונות – כנס מיט”ל השבעה-עשר 2019
      • 2019 – מרצה אורח
    • כנס 2018
      • 2018 – ראשי
      • 2018 – ועדת התכנית
      • 2018 – נותני החסות לכנס
      • 2018 – קול קורא
      • 2018 – תכנית הכנס
      • 2018 – מושב פוסטרים
      • 2018 – מידע כללי
      • 2018 – about
  • צרו קשר
  • ABOUT
    • International TRACK 2023
  • אודות
    • ועדת תכנית הכנס 2023
  • קול קורא
    • קול קורא להגשת הצעות לכנס מיט”ל העשרים ואחת 2023
    • קול קורא – הנחיות להגשה 2023
  • תוכנית כנס מיט”ל
  • מידע כללי
  • כנסים קודמים
    • כנס 2022
      • ועדת תכנית הכנס 2022
      • נותני החסות לכנס מיט”ל 2022
      • קול קורא להגשת הצעות לכנס מיט”ל העשרים 2022
      • קול קורא – הנחיות להגשה 2022
      • International TRACK
      • תכנית הכנס וסדנאות
        • תוכנית הכנס
        • כנס מיט״ל- יום סדנאות
    • כנס 2021
      • עמוד ראשי 2021
      • אודות
        • ועדת התכנית 2021
      • תוכנית הכנס 2021
        • תוכנית מלאה
        • הרצאת מפתח – Curtis J. Bonk
        • הרצאת מליאה – שרה גורי-רוזנבליט
        • סדנאות 2021
        • International track — Wednesday June 30, 2021
      • קול קורא
        • קול קורא להגשת הצעות
        • קול קורא – הנחיות להגשה
      • מידע כללי 2021
    • כנס 2020
      • ועדת התכנית – 2020
      • נותני החסות לכנס מיט”ל 2020
      • קול קורא להגשת הצעות 2020
      • תוכנית כנס מיט”ל – 1/7/2020: הרצאות, פאנלים ומפגשים
      • הרצאת מפתח – 2020 Donald Clark
      • סדנאות – 2020
      • התנסות בעולם וירטואלי
        • הנחיות למציגים בכנס מיט”ל 2020
    • כנס 2019
      • 2019 – ראשי
      • 2019 – ועדת התכנית
      • 2019 – נותני החסות לכנס
      • 2019 – קול קורא
      • 2019 – תכנית הכנס
        • דיונים במושבים
          • הרצאת מפתח: פוניה מישרה
          • מושב א’1: קורסים מקוונים
          • מושב א’2: דגמי הוראה ייחודיים
          • מושב א’3: ניתוח למידה
          • מושב ב’1: קידום ההוראה והלמידה במרכזי ההוראה בישראל
          • מושב ב’2: Moocs
          • מושב ב’3: הוראה חוץ-אקדמית
          • מושב ב’4: מושב הפוסטרים
          • מושב ג’1: כיתה דיגיטלית
          • מושב ג’2: עיצוב הוראה
          • מושב ג’3: מישחוק וסימולציה
          • פנל סיום
        • כלים מתוקשבים בזמן המושבים
          • כרטא
          • ערוץ הטוויטר של הכנס
          • סקרים ומשחקים
            • כיצד נראת הוראה דיגיטלית במוסד שלכם – חלק א
            • כיצד נראת הוראה דיגיטלית במוסד שלכם – חלק ב
      • 2019 – סרטונים מכנס מיט”ל 2019
      • 2019 – תמונות – כנס מיט”ל השבעה-עשר 2019
      • 2019 – מרצה אורח
    • כנס 2018
      • 2018 – ראשי
      • 2018 – ועדת התכנית
      • 2018 – נותני החסות לכנס
      • 2018 – קול קורא
      • 2018 – תכנית הכנס
      • 2018 – מושב פוסטרים
      • 2018 – מידע כללי
      • 2018 – about
  • צרו קשר
  • ABOUT
    • International TRACK 2023
Home /

כנס מיט״ל- יום סדנאות

יום הסדנאות יתקיים ביום חמישי,  30.6.2022 באוניברסיטת תל-אביב, בניין רקאנטי חדר 403.

התכנסות וכיבוד: חדר 402

 
פודקאסטים בשירות ההוראה
11:30 – 9:30

מטרת הסדנה:
לקבל כלים ורעיונות על מנת לשלב בהצלחה פודקאסטים במערך ההוראה ובכלל
תקציר:
בסדנא נלמד על סוגי הפודקאסטים הקיימים, נחשף לכמה מהמעניינים מביניהם, נבדוק כיצד ניתן לנצל אותם לטובת מערך ההוראה שלנו ועבורנו בכלל, נלמד איך וממה להימנע כשעושים אותם ונתנסה התנסות טכנית קצרה שתפיג את הפחד. הסדנא מיועדת לכולן/ם: החל ממי שרק שמע את המילה “פודקאסט” ולא ממש יודע מהם וכלה באלה שיש להם פודקאסט משלהם ורוצים לקבל כלים לשיפורו ושיכלולו.
מספר משתתפים:
עד 25 איש
ציוד נדרש מהמשתתפים:
לפטופ, סמארטפון ואזניות

מרצה: אמיר אשר
אזעקת טרנד: טיקטוק ככלי מקדם למידה
14:00 – 12:00

מטרת הסדנה:
בסדנה נכיר את פלטפורמת טיקטוק והשימוש בה, נבין כיצד אפשר להשתמש בה לצרכים פדגוגיים ונרכוש כלים שיאפשרו לנו לעבוד באמצעותה עם סטודנטים ותלמידים.
תקציר:
רואים את התלמיד שמולכם? הוא בטיקטוק. וגם החבר שלו בטיקטוק. וגם אחותו הצעירה יותר שם. אז למה לא לנצל את זה להוראה חדשנית? בסדנה נדבר על השימוש בטיקטוק ככלי מקדם למידה, על הקשר לאינטליגנציות של גארדנר ועל נשימה תאית בסגנון רוק כבד, נבין איך להשתמש בטיקטוק ואיך לא להירתע ממנו, וניצור יחד טיקטוקים עבור התלמידים והסטודנטים שלנו.
מספר משתתפים:
עד 40 איש
ציוד נדרש מהמשתתפים:
סמארטפונים סבירים

מרצה: ד”ר יאיר פוזניאק
 
מיט"ל - טכנולוגיות למידה
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.
אתר זה משתמש בקוקיות לשיפור חווית הגלישה של המשתמש. אנו מניחים שיש לכם עניין והסכמה באפשרות זו, אך ניתן גם שלא להסכים במידה באינכם מעוניינים.
ACCEPT | אישור מידע נוסף | Read more
מדיניות פרטיות Privacy policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT