למה לי פיילוט עם כרטא?
בעזרת מנגנון המשוב היחודי של כרטא הסטודנטים לומדים לבנות תוך זמן קצר מפות ברורות שמשפרות את ההבנה שלהם ומקלות עליכם את הבדיקה.
מה נדרש כדי להתנסות בכרטא עם הסטודנטים שלי? פגישת הדרכה מקוונת בה תתנסו בכרטא כתלמידים וכמורים. במהלך הפיילוט תקבל/י ליווי והדרכה צמודים. בסוף הפילוט נשמח לשמוע את התרשמותך והתרשמות הסטודנטים שהתנסו בכרטא.
לפרטים נוספים: צחי בר, tzachi.bar@kartahub.com, טל’: 05.08.42.42.08
מזה עשר שנים, מורה לביולוגיה בתיכון יצחק שמיר בפתח תקווה, במקביל עד לפני שלוש שנים מדען בתעשיית הביוטק, והמייסד של כרטא הב
המעבר להוראה מקוונת באופן מלא במרץ 2020 הציף לפני השטח את העומס הרב איתו מתמודדים מרצים ומתרגלים המיישמים הוראה משמעותית. בין הגורמים לעומס, האופי הפתוח של תשובות בהוראה משמעותית, הדורשות משוב אישי. כרטא, תוכנה חדשה, המבוססת על הפדגוגיה של מיפוי מושגים, מאפשרת למרצה לתת משוב אישי על מספר גדול של תשובות פתוחות תוך זיהוי תפיסות שגויות, והכל תוך חיסכון ניכר בזמן. כרטא מנצלת את המודולריות של מפות מושגים כדי לפרק תשובות מורכבות לאוסף של היגדים פשוטים, קלים יותר למשוב. בנוסף, כרטא ממחזרת משובים וחוסכת למרצה זמן עבודה. בסדנה נלמד להשתמש בכרטא, נכיר את סט המשובים שכרטא מעמידה לרשות המרצה, את ההיגיון מאחוריהם, איך מקנים באמצעותם את המיומנות של מיפוי מושגים בקלות וביעילות וכיצד מיישמים עם כרטא הוראה משמעותית בפחות מאמץ.
מטרת הסדנה להכיר למשתתפים את סט המשובים שכרטא מעמידה לרשות המרצה, את ההיגיון מאחוריהם, איך מקנים באמצעותם לסטודנטים את המיומנות של מיפוי מושגים בקלות וביעילות וכיצד מיישמים הוראה משמעותית בפחות מאמץ למרצה .
האם אתם משתמשים במפות מושגים בהוראה? אם כן – למה, אם לא – למה לא?
כיצד אתם נותנים משוב על תשובות לשאלות מורכבות במהלך השיעור?
אם מיפוי מושגים הוא כלי כל כך טוב, למה משתמשים בו כל כך מעט?
מוזמנים לענות לסקר שלנו במנטימטר
https://www.menti.com/d130f6