meitalconf.iucc.ac.il
הירשמו כעת!
  • אודות
    • ועדת תכנית הכנס 2023
  • קול קורא
    • קול קורא להגשת הצעות לכנס מיט”ל העשרים ואחת 2023
    • קול קורא – הנחיות להגשה 2023
  • תוכנית כנס מיט”ל
  • מידע כללי
  • כנסים קודמים
    • כנס 2022
      • ועדת תכנית הכנס 2022
      • נותני החסות לכנס מיט”ל 2022
      • קול קורא להגשת הצעות לכנס מיט”ל העשרים 2022
      • קול קורא – הנחיות להגשה 2022
      • International TRACK
      • תכנית הכנס וסדנאות
        • תוכנית הכנס
        • כנס מיט״ל- יום סדנאות
    • כנס 2021
      • עמוד ראשי 2021
      • אודות
        • ועדת התכנית 2021
      • תוכנית הכנס 2021
        • תוכנית מלאה
        • הרצאת מפתח – Curtis J. Bonk
        • הרצאת מליאה – שרה גורי-רוזנבליט
        • סדנאות 2021
        • International track — Wednesday June 30, 2021
      • קול קורא
        • קול קורא להגשת הצעות
        • קול קורא – הנחיות להגשה
      • מידע כללי 2021
    • כנס 2020
      • ועדת התכנית – 2020
      • נותני החסות לכנס מיט”ל 2020
      • קול קורא להגשת הצעות 2020
      • תוכנית כנס מיט”ל – 1/7/2020: הרצאות, פאנלים ומפגשים
      • הרצאת מפתח – 2020 Donald Clark
      • סדנאות – 2020
      • התנסות בעולם וירטואלי
        • הנחיות למציגים בכנס מיט”ל 2020
    • כנס 2019
      • 2019 – ראשי
      • 2019 – ועדת התכנית
      • 2019 – נותני החסות לכנס
      • 2019 – קול קורא
      • 2019 – תכנית הכנס
        • דיונים במושבים
          • הרצאת מפתח: פוניה מישרה
          • מושב א’1: קורסים מקוונים
          • מושב א’2: דגמי הוראה ייחודיים
          • מושב א’3: ניתוח למידה
          • מושב ב’1: קידום ההוראה והלמידה במרכזי ההוראה בישראל
          • מושב ב’2: Moocs
          • מושב ב’3: הוראה חוץ-אקדמית
          • מושב ב’4: מושב הפוסטרים
          • מושב ג’1: כיתה דיגיטלית
          • מושב ג’2: עיצוב הוראה
          • מושב ג’3: מישחוק וסימולציה
          • פנל סיום
        • כלים מתוקשבים בזמן המושבים
          • כרטא
          • ערוץ הטוויטר של הכנס
          • סקרים ומשחקים
            • כיצד נראת הוראה דיגיטלית במוסד שלכם – חלק א
            • כיצד נראת הוראה דיגיטלית במוסד שלכם – חלק ב
      • 2019 – סרטונים מכנס מיט”ל 2019
      • 2019 – תמונות – כנס מיט”ל השבעה-עשר 2019
      • 2019 – מרצה אורח
    • כנס 2018
      • 2018 – ראשי
      • 2018 – ועדת התכנית
      • 2018 – נותני החסות לכנס
      • 2018 – קול קורא
      • 2018 – תכנית הכנס
      • 2018 – מושב פוסטרים
      • 2018 – מידע כללי
      • 2018 – about
  • צרו קשר
  • ABOUT
    • International TRACK 2023
  • אודות
    • ועדת תכנית הכנס 2023
  • קול קורא
    • קול קורא להגשת הצעות לכנס מיט”ל העשרים ואחת 2023
    • קול קורא – הנחיות להגשה 2023
  • תוכנית כנס מיט”ל
  • מידע כללי
  • כנסים קודמים
    • כנס 2022
      • ועדת תכנית הכנס 2022
      • נותני החסות לכנס מיט”ל 2022
      • קול קורא להגשת הצעות לכנס מיט”ל העשרים 2022
      • קול קורא – הנחיות להגשה 2022
      • International TRACK
      • תכנית הכנס וסדנאות
        • תוכנית הכנס
        • כנס מיט״ל- יום סדנאות
    • כנס 2021
      • עמוד ראשי 2021
      • אודות
        • ועדת התכנית 2021
      • תוכנית הכנס 2021
        • תוכנית מלאה
        • הרצאת מפתח – Curtis J. Bonk
        • הרצאת מליאה – שרה גורי-רוזנבליט
        • סדנאות 2021
        • International track — Wednesday June 30, 2021
      • קול קורא
        • קול קורא להגשת הצעות
        • קול קורא – הנחיות להגשה
      • מידע כללי 2021
    • כנס 2020
      • ועדת התכנית – 2020
      • נותני החסות לכנס מיט”ל 2020
      • קול קורא להגשת הצעות 2020
      • תוכנית כנס מיט”ל – 1/7/2020: הרצאות, פאנלים ומפגשים
      • הרצאת מפתח – 2020 Donald Clark
      • סדנאות – 2020
      • התנסות בעולם וירטואלי
        • הנחיות למציגים בכנס מיט”ל 2020
    • כנס 2019
      • 2019 – ראשי
      • 2019 – ועדת התכנית
      • 2019 – נותני החסות לכנס
      • 2019 – קול קורא
      • 2019 – תכנית הכנס
        • דיונים במושבים
          • הרצאת מפתח: פוניה מישרה
          • מושב א’1: קורסים מקוונים
          • מושב א’2: דגמי הוראה ייחודיים
          • מושב א’3: ניתוח למידה
          • מושב ב’1: קידום ההוראה והלמידה במרכזי ההוראה בישראל
          • מושב ב’2: Moocs
          • מושב ב’3: הוראה חוץ-אקדמית
          • מושב ב’4: מושב הפוסטרים
          • מושב ג’1: כיתה דיגיטלית
          • מושב ג’2: עיצוב הוראה
          • מושב ג’3: מישחוק וסימולציה
          • פנל סיום
        • כלים מתוקשבים בזמן המושבים
          • כרטא
          • ערוץ הטוויטר של הכנס
          • סקרים ומשחקים
            • כיצד נראת הוראה דיגיטלית במוסד שלכם – חלק א
            • כיצד נראת הוראה דיגיטלית במוסד שלכם – חלק ב
      • 2019 – סרטונים מכנס מיט”ל 2019
      • 2019 – תמונות – כנס מיט”ל השבעה-עשר 2019
      • 2019 – מרצה אורח
    • כנס 2018
      • 2018 – ראשי
      • 2018 – ועדת התכנית
      • 2018 – נותני החסות לכנס
      • 2018 – קול קורא
      • 2018 – תכנית הכנס
      • 2018 – מושב פוסטרים
      • 2018 – מידע כללי
      • 2018 – about
  • צרו קשר
  • ABOUT
    • International TRACK 2023
Home /

כנס מיט”ל – סדנאות 2021

ביום השני של כנס מיט”ל נקיים סדרה של סדנאות פנים אל פנים במגוון נושאים (הסדנאות ישודרו בזום במקביל).

השנה גם נפתח את יום הסדנאות בהרצאת מפתח של צ׳יי-קיט לווי מהמכון הלאומי לחינוך של סינגפור.

התכנסות פנים אל פנים וקפה ועוגה || לובי בניין צ׳ק פוינט, אוניברסיטת תל אביב
ברכות וסקירת הסדנאות. מר אלי שמואלי, מנהל מיט״ל || אולם 1, בניין צ׳ק פוינט

How are Universities are coping with the New Normal during and after the Pandemic: Sharing of Practices, Research and Reflections from Singapore and Asia

The Covid-19 pandemic has brought about challenges for universities to continue the education they are providing even as students have to stay out of campus for most of the lessons. The lockdowns in schools and universities have necessitated emergency responses in the quick adoption of online and blended learning. Practices have quickly emerged such as the movement of examinations and yearly admission exercises to online, and live hybrid learning in which instructors become TV show hosts, teaching students in-person in the classroom as well as students watching the lecture live online. Indeed, more opportunities arise to bring about educational change or paradigm shifts that were once out of reach. Some universities have used the pandemic as an opportunity to re-define the intent and curricula of their undergraduate education.

In this talk, I will discuss some of the policies and strategies that universities have adopted to continue undisrupted learning, speaking from a Singapore perspective and also sharing examples from elsewhere in Asia. From these varied practices and supplemented by reported research studies, we will tease out new salient understandings from a learning sciences perspective.

Chee-Kit Looi is Professor of Education at the National Institute of Education (NIE), Nanyang Technological University (NTU), Singapore. He was the founding Head of the Learning Sciences Lab, the first research centre devoted to the study of the sciences of learning in the Asia-Pacific region. He is currently the Co-Director of the Centre for Research and Development in Learning at NTU.

https://nie.edu.sg/profile/looi-chee-kit

 
למידה מבוססת טכנולוגיה מסייעת - הכרות והתנסותלחוות כיצד סטודנטים עם מוגבלות לומדים בסביבות למידה מקוונות ועם אילו אתגרים הם מתמודדים
 
וידאו - לא (רק) מה שחשבתםהאופנים השונים בהם ניתן למנף וידאו בלמידה
 

כיצד בינה מלאכותית (AI) תורמת להאצת הצלחה והישגים באקדמיה?

החינוך להשכלה גבוהה העולמי מתמודד עם אתגרים חסרי תקדים: לחץ פיננסי, פער למידה ומפגש עם “התלמיד החדש” ועוד. שירותי Student Success של  Google Cloud, הם קבוצת שירותי נתונים ושירותי AI המסייעים למוסדות ההשכלה הגבוהה שנות את חוויות הסטודנטים ופעולות ה- IT לאורך מחזור החיים האקדמאי.

הצלחה היא הרבה מעבר להשגת ציונים טובים וכוללת גם מתן זמן רב יותר למרצים ללמד את הסטודנטים, אפשרות למעקב ושיפור עצמי של הסטודנטים ותמיכה וייעול תהליכים,לדוגמא,אוטומציה ברישום לאוניברסיטה. Google  Cloud מלווה מוסדות להשכלה גבוהה מסייעת להם להתמודד באתגרים אלו.

Accelerating Student Success with AI

The global Education landscape is facing unprecedented challenges: Financial Pressure, Learning gap, Meeting the new student. Google Cloud Student Success Services are a set of data-first and AI-powered services that help our education customers transform student experience and IT operations across the entire academic lifecycle.

מובילה את פעילות המכירות במגזר הציבורי וההשכלה גבוהה בגוגל קלאוד ישראל.

אחראית על הטמעת שירותי הענן במגזר הציבורי וליווי מוסדות ההשכלה הגבוהה במעבר לסביבות ענן, תוך כדי ייעול תהליכי עבודה ואימוץ שיטות עבודה מתקדמות.

 
עיצוב למידה במרחבים היברידייםהמעבר מהוראה פרונטלית להוראה מקוונת, מגוונת והיברידית דורש התאמה של דפוסי ההוראה והלמידה שלנו. בסדנה זו נבחן תבניות שונות שהתפתחו במהלך השנה האחרונה ונחפש דרכים לשכלל אותן וליישם אותן ביעילות בעתיד.
 
פיתוח תוצרי למידה מבוססי סיור וירטואליהכרות עם SEEKBEAK, כלי להפקת סיורים וירטואליים, ודרכו ללמוד מה היכולות של סיור כזה, אילו מטרות הוא יכול לשרת ואף להתנסות בהפקת סיור וירטואלי קצר.
 
מיט"ל - טכנולוגיות למידה
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.
אתר זה משתמש בקוקיות לשיפור חווית הגלישה של המשתמש. אנו מניחים שיש לכם עניין והסכמה באפשרות זו, אך ניתן גם שלא להסכים במידה באינכם מעוניינים.
ACCEPT | אישור מידע נוסף | Read more
מדיניות פרטיות Privacy policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT