meitalconf.iucc.ac.il
הירשמו כעת!
  • אודות
    • ועדת תכנית הכנס 2023
  • קול קורא
    • קול קורא להגשת הצעות לכנס מיט”ל העשרים ואחת 2023
    • קול קורא – הנחיות להגשה 2023
  • תוכנית כנס מיט”ל
  • מידע כללי
  • כנסים קודמים
    • כנס 2022
      • ועדת תכנית הכנס 2022
      • נותני החסות לכנס מיט”ל 2022
      • קול קורא להגשת הצעות לכנס מיט”ל העשרים 2022
      • קול קורא – הנחיות להגשה 2022
      • International TRACK
      • תכנית הכנס וסדנאות
        • תוכנית הכנס
        • כנס מיט״ל- יום סדנאות
    • כנס 2021
      • עמוד ראשי 2021
      • אודות
        • ועדת התכנית 2021
      • תוכנית הכנס 2021
        • תוכנית מלאה
        • הרצאת מפתח – Curtis J. Bonk
        • הרצאת מליאה – שרה גורי-רוזנבליט
        • סדנאות 2021
        • International track — Wednesday June 30, 2021
      • קול קורא
        • קול קורא להגשת הצעות
        • קול קורא – הנחיות להגשה
      • מידע כללי 2021
    • כנס 2020
      • ועדת התכנית – 2020
      • נותני החסות לכנס מיט”ל 2020
      • קול קורא להגשת הצעות 2020
      • תוכנית כנס מיט”ל – 1/7/2020: הרצאות, פאנלים ומפגשים
      • הרצאת מפתח – 2020 Donald Clark
      • סדנאות – 2020
      • התנסות בעולם וירטואלי
        • הנחיות למציגים בכנס מיט”ל 2020
    • כנס 2019
      • 2019 – ראשי
      • 2019 – ועדת התכנית
      • 2019 – נותני החסות לכנס
      • 2019 – קול קורא
      • 2019 – תכנית הכנס
        • דיונים במושבים
          • הרצאת מפתח: פוניה מישרה
          • מושב א’1: קורסים מקוונים
          • מושב א’2: דגמי הוראה ייחודיים
          • מושב א’3: ניתוח למידה
          • מושב ב’1: קידום ההוראה והלמידה במרכזי ההוראה בישראל
          • מושב ב’2: Moocs
          • מושב ב’3: הוראה חוץ-אקדמית
          • מושב ב’4: מושב הפוסטרים
          • מושב ג’1: כיתה דיגיטלית
          • מושב ג’2: עיצוב הוראה
          • מושב ג’3: מישחוק וסימולציה
          • פנל סיום
        • כלים מתוקשבים בזמן המושבים
          • כרטא
          • ערוץ הטוויטר של הכנס
          • סקרים ומשחקים
            • כיצד נראת הוראה דיגיטלית במוסד שלכם – חלק א
            • כיצד נראת הוראה דיגיטלית במוסד שלכם – חלק ב
      • 2019 – סרטונים מכנס מיט”ל 2019
      • 2019 – תמונות – כנס מיט”ל השבעה-עשר 2019
      • 2019 – מרצה אורח
    • כנס 2018
      • 2018 – ראשי
      • 2018 – ועדת התכנית
      • 2018 – נותני החסות לכנס
      • 2018 – קול קורא
      • 2018 – תכנית הכנס
      • 2018 – מושב פוסטרים
      • 2018 – מידע כללי
      • 2018 – about
  • צרו קשר
  • ABOUT
    • International TRACK 2023
  • אודות
    • ועדת תכנית הכנס 2023
  • קול קורא
    • קול קורא להגשת הצעות לכנס מיט”ל העשרים ואחת 2023
    • קול קורא – הנחיות להגשה 2023
  • תוכנית כנס מיט”ל
  • מידע כללי
  • כנסים קודמים
    • כנס 2022
      • ועדת תכנית הכנס 2022
      • נותני החסות לכנס מיט”ל 2022
      • קול קורא להגשת הצעות לכנס מיט”ל העשרים 2022
      • קול קורא – הנחיות להגשה 2022
      • International TRACK
      • תכנית הכנס וסדנאות
        • תוכנית הכנס
        • כנס מיט״ל- יום סדנאות
    • כנס 2021
      • עמוד ראשי 2021
      • אודות
        • ועדת התכנית 2021
      • תוכנית הכנס 2021
        • תוכנית מלאה
        • הרצאת מפתח – Curtis J. Bonk
        • הרצאת מליאה – שרה גורי-רוזנבליט
        • סדנאות 2021
        • International track — Wednesday June 30, 2021
      • קול קורא
        • קול קורא להגשת הצעות
        • קול קורא – הנחיות להגשה
      • מידע כללי 2021
    • כנס 2020
      • ועדת התכנית – 2020
      • נותני החסות לכנס מיט”ל 2020
      • קול קורא להגשת הצעות 2020
      • תוכנית כנס מיט”ל – 1/7/2020: הרצאות, פאנלים ומפגשים
      • הרצאת מפתח – 2020 Donald Clark
      • סדנאות – 2020
      • התנסות בעולם וירטואלי
        • הנחיות למציגים בכנס מיט”ל 2020
    • כנס 2019
      • 2019 – ראשי
      • 2019 – ועדת התכנית
      • 2019 – נותני החסות לכנס
      • 2019 – קול קורא
      • 2019 – תכנית הכנס
        • דיונים במושבים
          • הרצאת מפתח: פוניה מישרה
          • מושב א’1: קורסים מקוונים
          • מושב א’2: דגמי הוראה ייחודיים
          • מושב א’3: ניתוח למידה
          • מושב ב’1: קידום ההוראה והלמידה במרכזי ההוראה בישראל
          • מושב ב’2: Moocs
          • מושב ב’3: הוראה חוץ-אקדמית
          • מושב ב’4: מושב הפוסטרים
          • מושב ג’1: כיתה דיגיטלית
          • מושב ג’2: עיצוב הוראה
          • מושב ג’3: מישחוק וסימולציה
          • פנל סיום
        • כלים מתוקשבים בזמן המושבים
          • כרטא
          • ערוץ הטוויטר של הכנס
          • סקרים ומשחקים
            • כיצד נראת הוראה דיגיטלית במוסד שלכם – חלק א
            • כיצד נראת הוראה דיגיטלית במוסד שלכם – חלק ב
      • 2019 – סרטונים מכנס מיט”ל 2019
      • 2019 – תמונות – כנס מיט”ל השבעה-עשר 2019
      • 2019 – מרצה אורח
    • כנס 2018
      • 2018 – ראשי
      • 2018 – ועדת התכנית
      • 2018 – נותני החסות לכנס
      • 2018 – קול קורא
      • 2018 – תכנית הכנס
      • 2018 – מושב פוסטרים
      • 2018 – מידע כללי
      • 2018 – about
  • צרו קשר
  • ABOUT
    • International TRACK 2023
Home /

קול קורא להגשת הצעות לכנס מיט”ל השמונה עשר – הארכת מועד הגשת ההצעות

לאור השינויים העוברים על כולנו ובתוך כך גם על עולם האקדמיה, כנס מיט”ל השמונה עשר בנושא הוראה ולמידה משלבת טכנולוגיה בהשכלה הגבוהה: כיוונים ומגמות ייערך השנה במתכונת שונה. הכנס יתקיים באופן מקוון, וישלב מגוון רחב של הרצאות, פאנלים, מרחבים  ומפגשים וירטואליים שיציעו חוויה ייחודית המותאמת לתקופה. התוצרים והתכנים יעלו לצפייה, דיון ותגובה עבור המשתתפים מספר ימים לפני הכנס. המושבים והמפגשים החיים יתקיימו ביום רביעי, 1 ביולי 2020, ט’ תמוז תש”ף. 

 

חברי.ות הסגל האקדמי, סטודנטים.יות לתארים מתקדמים וכל המתעניינים בלמידה ובהוראה משולבות טכנולוגיה במוסדות להשכלה גבוהה, במערכות חינוך ובגופי מחקר ופיתוח מוזמנים ומוזמנות להגיש הצעות להצגה בכנס מיט”ל השמונה עשר ולהשתתף בו.

מטרות הכנס

  • הצגת מגמות במחקר, בלמידה ובהוראה אקדמית בארץ ובעולם בשילוב כלים וטכנולוגיות למידה.
  • יצירת במה לשיתופי פעולה במחקר ובפיתוח הלמידה וההוראה המשלבות טכנולוגיה במערכת ההשכלה הגבוהה.
  • התבוננות ובחינת השפעות השימוש בטכנולוגיות למידה על השותפים בתהליך ההוראה האקדמית (סטודנטים, סגל ההוראה ומוסדות להשכלה גבוהה).

נושאי הכנס

  • תיאוריה והיסטוריה של למידה נתמכת טכנולוגיה: השפעות התפתחותה של הלמידה האקדמית משולבת הטכנולוגיה על היבטים תרבותיים/ פדגוגיים/ כלכליים /חברתיים/ רגשיים. המשגתה של הלמידה האקדמית משולבת הטכנולוגיה: תיאוריות שינוי, מודלים ומדדים לאיכות, מתודולוגיות לטיוב חווית הלמידה, אתיקה בסביבות למידה המשלבות טכנולוגיה בחינוך הגבוה.
  • ניהול שינוי וחדשנות בלמידה: תיאוריות וכלים, כשלונות והצלחות, מרכזי למידה וחדשנות באקדמיה, מעבדות פדגוגיות, משאבי למידה פתוחים (OERs) ופרקטיקות נלוות, הטמעה של תהליכי השינוי בלמידה.
  • חידושים וחדשנות בתחום טכנולוגיות הלמידה בהשכלה הגבוהה ואסטרטגיות נבחרות להטמעתן כולל: מישחוק ומשחקים, למידה ניידת, ממשקים פיזיים, מרחבי למידה, מציאות רבודה, מציאות מדומה, למידה מעורבת, סימולציות, שימוש בווידאו, טכנולוגיות לשימוש בכיתה, הרצאות מצולמות (תהליך פיצוח התוכן המותאם לוידאו, אופן עיבודו ותהליך ההפקה), כלים לניהול הלמידה ולהוראה מותאמת אישית, מענה ללומדים.ות ולמרצים.ות בעלי צרכים מיוחדים. 
  • גישות ומודלים פדגוגיים חדשניים, דגמי הוראה ייחודיים ופרקטיקות הוראה משלבות טכנולוגיה: מדיה חברתית (social media) ככלי מסייע למידה, למידה משולבת (blended), למידה היברידית (hybrid): שימוש בטכנולוגיה לטשטוש גבולות וסינרגיה בין למידה פורמלית וא-פורמלית בהשכלה גבוהה ובמסגרות אחרות, בקמפוס ומחוץ לו , קורסים מקוונים, ובכלל זה קורסים קוריקולריים וקורסים פתוחים (MOOCs)
  • עיצוב תכניות (curriculum design), עיצוב למידה (learning design), ניתוח למידה (learning analytics) וההיזון ההדדי ביניהם
  • שימושים ב: machine learning, big data, AI, learning analytics באקדמיה ובמערכות חינוך
  • הערכת למידה משלבת טכנולוגיה בחינוך האקדמי
  • תוצרי פרויקטים ומחקרים שמומנו על-ידי קרנות המחקר והפיתוח של מיט”ל

תכנית הכנס

כבכל שנה, יעסוק הכנס בשילוב כלים וטכנולוגיות בעולם הלמידה במערכת ההשכלה הגבוהה, והפעם תהיה זו הזדמנות  לשתף ולהתייחס לשינויים העוברים על עולם האקדמיה בימים אלו ולכיוונים ומגמות עתידיות. 

קול קורא

נא קראו היטב את ההנחיות להגשה

ועדת התכנית מזמינה הצעות מהסוגים הבאים להצגה במסגרת כנס מיט”ל השמונה-עשר:

א. הרצאה

תוצאות מחקריות, סקירות, מקרי בוחן או תרומה לשיח העיצובי (מחווני עיצוב, עקרונות עיצוב, תבניות עיצוב וכד’).

מאמרים שיתקבלו לכנס יוכלו לקבל סיוע ממיט”ל להפקת סרטון הרצאה מוקלטת באורך של עד 10 דקות. המאמר, וסרטונים שיוקלטו מראש, יועלו לאתר הכנס מספר ימים לפני מועד הכנס. ביום הכנס, יוקצה לכל מציג מושב בו יתקיים הצגה קצרה ודיון במספר מאמרים. בנוסף, יהיו המציגים זמינים לאורך היום לצורך מתן מענה לשאלות דרך פורום א-סינכרוני.

ב. פוסטר

בפורמט זה יוצגו תוצאות ראשוניות של מחקרים על הוראה ולמידה משולבת טכנולוגיה, יוזמות לשילוב כלים וטכנולוגיות בהוראה האקדמית וכדומה.

ניתן להגיש את ההצעה לפוסטר בכל פורמט דיגיטלי: סרטון קצר עד 5 דקות, מצגת, פוסטר דיגיטלי או אחר. הפוסטרים יוצגו בתערוכה מקוונת מספר ימים לפני הכנס בתערוכה מקוונת, עם אפשרות לקיום אינטראקציה עם קהל המשתתפים  בפורום  א-סינכרוני. ביום הכנס, המציג ינכח בחדר המקוון ויענה לשאלות הקהל. 

ג. הדגמה (demo) 

הצגה של מוצר או תוכן חדשני הזמין לשימוש חופשי.  ניתן לשלוח סרטונים מוקלטים של הדגמות המלווים במלל בכל פורמט שייבחר (טקסט, אודיו, וידאו). יוקצה מקום לתערוכה וירטואלית של הדגמות.

ד. סדנה (tutorial) מקוונת

הצגה של מתודולוגיה או כלי פרי מו”פ, הנחייה והתנסות בשימוש בו. שלחו אלינו את ההצעה ומבנה הסדנה. החומרים וכלי העבודה המיועדים לסדנה יחולקו מראש לנרשמים.

ה. סיג (SIG – Special Interest Group) ושיח

אנחנו נקיים מושב שולחן עגול סביב נושאי עניין ממוקדים בנושאים הקשורים לתחומי הפעילות של מיט”ל. בנוסף, באי הכנס מוזמנים להציע נושאים נוספים. כל נושא שיירשמו אליו מעל 8 משתתפים, יקבל שטח עבודה מקוון (לקראת הכנס) ומרחב מקוון למפגש בכנס עצמו.

ו. Case- Study – הצגת מקרה מוצלח/ למידה מכישלונות של שילוב פדגוגיה וכלי טכנולוגי באקדמיה. 

ז. הפתיעו אותנו! – זה הזמן להגיש הצעות ורעיונות למודלים נוספים, אשר יכולים להתאים לקיום שיח, הצגה ודיון בכנס מקוון. 

 

פרסום הצעות, סרטונים ומצגות

הצעות אשר יבחרו להצגה בכנס יפורסמו באתר הכנס. 

קריטריונים כלליים לשיפוט ההצעות

  • רלוונטיות לתחום ולנושא הכנס
  • איכותה האקדמית של ההצעה
  • בהירות ההצעה
  • מקוריות וחדשנות

לוח זמנים

12/05/2020 קול קורא- הארכת מועד הגשת ההצעות
26/05/2020 המועד האחרון להגשת הצעות
10/06/2020 הודעה למציעים על תוצאות שיפוט ההצעות
21/06/2020 הגשת הצעות מתוקנות
28/06/2020 פרסום החומרים באתר לקראת הכנס המקוון
1/7/2020 כנס מיט”ל השמונה עשר!

להתראות בכנס!

פרופ’ אהרון פלמון אלי שמואלי
ddental@savion.huji.ac.il eli@mail.iucc.ac.il
יו”ר הכנס מנהל מיט”ל

מיט"ל - טכנולוגיות למידה
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.
אתר זה משתמש בקוקיות לשיפור חווית הגלישה של המשתמש. אנו מניחים שיש לכם עניין והסכמה באפשרות זו, אך ניתן גם שלא להסכים במידה באינכם מעוניינים.
ACCEPT | אישור מידע נוסף | Read more
מדיניות פרטיות Privacy policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT